2.1.2013

Pelkojen kohtaaminen

Olen jo pitkään halunnut tehdä oman blogin, mutta jostain syystä en saanut aiemmin sellaista aikaiseksi ja myös pelko on jarruttanut minua. Nyt minulle koitti vihdoin tähän sopiva tilaisuus, kun elämääni järjestyi aikaa ja rauhaa. Päätin kohdata samalla myös yhden suurimmista peloistani, epäonnistumisen pelon. Enhän tiedä vielä mihin tämä kaikki johtaa ja seuraako tästä mitään järkevää. Uskon kuitenkin, että joku syy siihen täytyy olla, miksi sain koko idean lähteä kirjoittamaan tänne.
 
Aikomuksenani on kertoa erilaisista henkisyyteen liittyvistä asioista, terveellisistä elämäntavoista, kehon puhdistamisesta, mielen hiljentämisestä, vaihtoehtohoidoista, ekologisista vaihtoehdoista jne. Viimeisen neljän vuoden aikana elämäni on muuttunut todella paljon ja olen edennyt henkisellä polullani suurin harppauksin. Voin rehellisesti sanoa, että voin tällä hetkellä paremmin kuin koskaan aikaisemmin ja tiedän, että tulevaisuudessa voin vielä paremmin! Suhtaudun varsin avarakatseisesti uusiin asioihin ja haluan jatkuvasti kokeilla kaikkea uutta, oli kyse sitten uusista kursseista, hoitomuodoista tms.

Olen suorittanut näiden viimeisen neljän vuoden aikana monenlaisia henkisyyteen liittyviä kursseja, joista olen saanut apua ja tukea henkiseen kasvuuni. Olen ilokseni huomannut, että ajattelen, syön, nauran ja elän nykyään aivan eri tavalla, kuin vielä muutama vuosi sitten. Ajattelen asioista positiivisemmin, syön terveellisemmin, nauran vapautuneemmin ja elän onnellisemmin. 


En anna vastoinkäymisten enää lannistaa minua, päinvastoin! Uskon, että kaikilla tapahtumilla on omat syynsä, jotka selviävät meille varmasti myöhemmin. Vuosi 2012 oli monessakin mielessä todellinen kasvunvuosi, mutta se teki samalla minusta entistä vahvemman kulkijan. Odotan tältä vuodelta armeliaampia tuulia, jotka kuljettavat minua lempeämmin eteenpäin. Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti