28.9.2013

Kipua siellä, kipua täällä

Nyt se sitten iski, ikävä lenssu yli 2 vuoden tauon jälkeen. Vastustuskyky taitaa olla matalalla, kun ei ole oikein ruoka maistunut viime viikkoina. Onnistuin eilen myös lentämään polvilleni asfaltille, kun olin matkalla töihin. Pirun mukulakivet! Sain nyt sitten myös toisen polveni rikki ja toinen sai tällin vanhan vamman päälle. Lisäksi selän lihakset ovat kipeät lapaluiden kohdalta, kun otin myös käsilläni kropan vastaan. Onneksi ei käynyt pahemmin! Jotain tässä yritetään nyt kovasti kertoa meikäläiselle.. Onneksi selkä ei mennyt jumiin samasta kohtaa kuin pari viikkoa sitten.

Näin kipeenä ollessa ei oikein ajatus juokse vauhdikkaasti, joten tästä tulee varsin lyhyt postaus. Lupaan kirjoitella taas ensi viikolla ahkerammin, jahka tervehdyn. Harmittaa, kun olen taas kotini vankina, mutta olen keksinyt tässä tosin monta pikku projektia. Olen myynyt paljon tuotteita netissä viime päivinä ja huomenna vietän luonani kotikirpparia, jos olo on parempi. Paikalle on tulossa myös tuntemattomia ihmisiä, parin ystävän lisäksi. Myytävää vaatetta on toooodella paljon ja sisustustavaraakin löytyy.


Tunnen saavani väreistä energiaa ja metsästänkin tällä hetkellä tietyn värisiä vaatteita. Pakko saada vaatekaappi uudistettua! Kuulostelen aina aamuisin mitä väriä tarvitsen kunakin päivänä. Mustasta väristä olen aikalailla luopunut kokonaan, etenkin paidoissa. Pidän eniten haaleasta oranssista sekä violetista, koska ne voimaannuttavat tällä hetkellä eniten.

Nyt on kyllä pakko lopettaa kirjoittaminen tältä erää, päässä jyskyttää sen verran paljon. Pysykää terveinä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti