1.10.2013

Koukussa löytöihin

Elämä hymyilee taas! Alan toipua pikalenssusta, enää on vain ääni tukkoisen kuuloinen, mutta muuten kaikki hyvin. Selkä yrittää kerjätä huomiota ainoastaan aamuisin, mutta yritän olla varovainen ja välttää kykkimistä. Sunnuntaina ja eilen sain kirpparivieraita kotiini, jossa on siis edelleen kirppari avoinna halukkaille. Samaan aikaan teen löytöjä fb-kirppisryhmistä, mutta yritän ostaa vain tarpeellisia juttuja, eli lähinnä vaatteita. 

Olen metsästänyt n. kuukauden sinistä puolipitkää untuvatakkia ja laitoin pari päivää sitten nettiin osto-ilmoituksen, johon sain hyvin pian vastauksen. Kävin eilen töiden jälkeen sitten sovittamassa minulle tarjottua takkia ja siis sehän oli just passeli! Ja mikä parasta, maksoi vain 20€! Takki on kuin uusi ja pestykin vasta. Uskon siis niin vetovoiman lakiin, eli vedät puoleesi sitä mitä ajattelet. Olin kuvitellut juuri kuvanmukaisen takin yksityiskohtineen itselleni ja sellaisen sain. Olin jo ehtinyt hieman pelätä, etten löydä tänä vuonna sopivaa, kun kaupoissa ei ole ollut yhtään kivaa yksilöä..

Uusin nettilöytöni
   
Löysin myös ihanan violetin huivin sekä neuletakin, vain kahdella eurolla. Niistäkin olin haaveillut tässä viime viikkoina, kun olen kaivannut violettia väriä ihoani vasten.

Musta on tullut ihme pihi tänä vuonna, kun on tehnyt niin tiukkaa rahan kanssa. Tänään päätin kuitenkin "törsätä" hieman juuri tullutta palkkaa ja ostaa tarpeellisia juttuja, kuten monivitamiinia, teetä ja kasvovettä. Tuntui ihan oudolta vaan ostaa kaikkea.. ruoka on puolestaan sellaista, johon saan tuhlattua helposti rahaa hyvällä omalla tunnolla.

Uusin löytöni Ruohonjuuresta
Mulla on nyt myös uusi suosikkipähkinä, parapähkinä. Se on todella terveellinen vaihtoehto, mutta varsin kallis kylläkin. Tässä kuussa nää pähkinät on tosin Ruohonjuuressa tarjouksessa
 
Herkkuvälipala

Huomenna aion nauttia ihanasta vapaapäivästä nukkumalla pitkään ja sen jälkeen juoksen jäniksen lailla paikasta toiseen. Ystäväni haluaa viettää viikonloppuna syntymäpäiviään mun mökillä, jota siis lainaan hänen käyttöönsä. Huomenna näytän hänelle paikan, koska itse en pääse osallistumaan juhliin. Sen jälkeen riennän keskustaan ostamaan taas yhden uuden käytetyn vaatekappaleen. Sitten postitan eräälle onnelliselle ostajalle kelloni, jota en itse enää käytä. Ajattelin pyrkiä siihen, että myisin joka päivä vähintään yhden tuotteen netissä pois. Eilen myin 3 ja toissapäivänä meni 8 kpl.
 
Ja enää 5 yötä Amman tapaamiseen, jee!

  Iloa viikkoonne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti