29.11.2013

Rentoutumista ja eco trancea

Huh heijaa! 10 päivän työputki on nyt takana ja vapaa viikonloppu edessä. Pakko kertoa näin heti ensimmäiseksi, että osteopatia on auttanut selvästi jo näin kahden kerran jälkeen. Huomasin eilen illalla, ettei vatsani ole lainkaan niin turvoksissa kuin yleensä ja sama toistuu taas tänään. Laitoin tänään merkille myös sen seikan, että syömisen jälkeen ei vatsani ole myöskään kipeä, niin kuin aina aiemmin. Normaalisti housut tai hame puristaa ikävästi. Kerrankin pystyi töissä katsomaan itseään peilistä ilman, että turvonnut vatsa olisi hyppinyt silmille ärsyttävästi ja se jos mikä oli hyvä fiilis! Mä kun olen muuten hoikka, niin kyllä se pistää heti silmään, jos vatsa ei ole sopusuhtainen muun vartalon kanssa.

Mun selkälihakset on ollut siis niiiiin jumissa, että ne on työntänyt jopa suolistoa pois oikealta paikaltaan ja tämä on aiheuttanut ruoansulatusvaivoja sekä turvotusta. Selkä oli aikamoisella notkolla ja on sitä kyllä vieläkin, mutta aion jatkaa osteopaatilla käymistä niin kauan kunnes selkä on oikeasti hyvässä kunnossa.

Huomenna on luvassa Eco trance bileet Gardeniassa, joihin olen menossa. Saas nähdä millaisiin mahtaviin ihmisiin sitä pääsee taas tutustumaan. Uudet tuttavuudet on enemmän kuin tervetulleita elämääni tällä hetkellä. Tarjolla on hyvän musiikin lisäksi raakakkuja ja muita herkkuja, joten tuskin maltan odottaa huomista. Nuo bileet ovat siis alkoholittomat, joten sopii mulle. 


Eilen illalla muhun iski äkillisesti alakuloisuus ja tunsin epäonnistuneeni täysin elämässäni. Syynä siihen se, että koen eläväni tällä hetkellä sellaista elämää, jollaista en uskonut eläväni tämän ikäisenä. Olin asettanut itselleni tiettyjä tavoitteita, joita en ole vielä saavuttanut. Onneksi tänä aamuna fiilis oli kuitenkin jo paljon parempi. Tiedän olevani aikamoinen suorittaja ja varmaan mua hidastellaankin usein tästä syystä.

Ihana työkaverini muistutti minua tänään lähettämään universumille pyynnön asioista, joita toivon elämääni. Hassua miten sitä ei aina muista näitä yksinkertaisia juttuja, jotka auttavat elämässä.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti