14.10.2013

Meditaatio-oivalluksia

Pidimme tänään jälleen kerran ystävieni kanssa yhteisen meditaatiohetken, kukin omassa kodissaan. Monella meistä on tällä hetkellä kipuja selässä ja olemme pohtineet yhdessä mistä tämä voisi johtua. Jokaisella on varmasti omat syynsä, mutta olisi kiva tietää miksi tämä kaikki tapahtuu meillä samaan aikaan. Siksipä esitinkin meditaation alussa kysymyksen, jossa pyysin saada vastauksia. Laitoin taustalle soimaan Amman bhajaneita ja ei mennyt kauaakaan, kun mieleeni rupesi tulemaan vastauksia. Tajusin, että rankaisen näillä kivuilla itseäni vanhoista asioista, joissa tunnen toimineeni väärin. Minun tulee antaa samalla anteeksi tietysti myös muille, joiden koen tehneen vääryyttä minua kohtaan. Ei muuten olekaan ihan helppo juttu, mutta parhaani teen. Minulle tuotiin tiettyjä ihmisiä ja vaiheita, jotka minun tulee erityisesti nyt antaa anteeksi. On mentävä eteenpäin ja puhdistettava keho vanhoista energioista, jotta uusi voimaannuttava energia pääsee virtaamaan paremmin.


Katse on suunnattava eteenpäin ja menneisyys jätettävä taakse hyvillä mielin. Pitää muistaa, että toimimme tilanteissa yleensä aina parhaimpamme mukaan ja että erilaiset tilanteet ja ihmiset tuodaan elämäämme, jotta oivaltaisimme niistä jotain tärkeää. Ne antavat meille kasvun mahdollisuuden. Nämä tilanteet antavat meille mahdollisuuden oppia myös itsestämme jotain. Koen, että tämä vuosi on antanut minulle enemmän oivalluksia, kuin edelliset 3-5 vuotta. Olen oppinut kuuntelemaan enemmän intuitiotani. Silti on vielä niiiin paljon opittavaa, mutta onneksi on vielä paljon aikaa oppia. 

Valoa ja oivalluksia viikkoonne rakkaat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti