25.5.2014

Viimeistä iltaa viedään

Nyt alkaa olla matkalaukku pakattuna ja kaikki hommat on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Kirjoittelin tänään taas erään espanjalaisen nuorukaisen kanssa, joka on luvannut majoittaa minut Sevillassa. Hän ehdotti kohteliaasti, että seikkailisimme yhdessä hänen lapsuuden maisemiin San Sebastianiin, joka sijaitsee Pohjois-Espanjassa. Saamme ehkä joltain hänen ystävältään auton käyttöömme muutamaksi päiväksi. Toinen sevillalainen ystävä laittoi juuri viestiä, että pääsen juuri niihin paikkoihin joihin olin haaveillut pääseväni. Hän ei edes tiedä haaveistani! Eli jos kaikki toteutuu niin kuin nyt olen suunnitellut, niin tulen näkemään varsin kattavasti Espanjaa. Jännää on se, että olen niin levollisin mielin edelleen, vaikka olen todella kova jännittämään aina kaikkia matkoja, jopa Viroon. Nyt on kuitenkin niin iso luotto, että kaikki menee vaan niin hyvin, ettei mua jännitä vieläkään. Huomenna setäni vie minut lentokentälle, joten kaikki asiat ovat nyt todella hyvin hoidossa.


Eilen vietin ihanan päivän ystävieni kanssa, joita en ollut nähnyt todella pitkään aikaan. Ystäväni Milla tuli Suomeen viime kuussa Espanjasta ja palaa sinne ensi kuun alusta, joten oli ihana nähdä Millaa. Vietimme Kumpulassa joka vuotisia kyläjuhlia. Itselleni se oli ensimmäinen, jossa olen käynyt. Kumpulassa on kyllä niin mahtava kylähenki, jollaista kaipaisin suomalaiseen kulttuuriin enemmänkin.

 
Voi olla etten kirjoita kovin aktiivisesti matkani aikana, mutta lomalta palattuani jatkan taas aktiivisemmin. Adiós!

Ihanaa viikkoa ja pitäkää kiinni unelmistanne!!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti