8.5.2014

Itsensä hemmottelua ja väsymystä

Toinen detox-päivä vasta takana ja mun ei tee edes mieli makeisia ja kahvia, vuhuu! Väsymys tosin on sitäkin pahempi, ainakin aamuisin ja päivisin, mutta piristyn aina jostain syystä iltaa kohden. Tosin salitreenillä taisi olla tänään vaikutusta asiaan. Luulen kyllä, että tuo matalapaine vaikuttaa mun kohdallani juuri väsyttävästi.

Päätin tänään kotiin päästyäni viettää laatuaikaa itseni kanssa. Normaalisti kotiin tultaessa avaan automaattisesti telkkarin ja se huutaa sitten loppuillan taustalla, vaikka en edes katsoisi sitä. Joten päätin, että toosa saa pysyä tänään koko illan kiinni!

Sitten mulle iski hirmuinen pinaattilettuhimo, joten nyt mä sitten paistelen täällä herkkulettuja iltapalaksi. Ihana tuoksu leijailee nyt asunnossani! Kyytipoikana toimii Yogin buenos noches tee, jota ostin Málagasta. Ajattelin vielä venytellä kevyesti illan päätteeksi, niin unen pitäisi tulla kaiken järjen mukaan nopeasti. Mulla on ollut viime aikoina, tai oikeastaan jo ties kuinka kauan nukahtamisvaikeuksia. Aamulla kyllä pystyn nukahtamaan kellonsoiton jälkeen vaikka kahdessa sekunnissa, mutta illalla nukahtamiseen menee 1-2 tuntia.

 
Tällä viikolla tipahti postiluukusta taas tuo Sielun peili-lehti, jota en ole itse tosin edes tilannut. Olin jo kirjoittamassa tänne omaa epäilystäni mistä lehti saattaisi olla peräisin, mutta sitten sain jostain idean soittaa äsken äidilleni ja kysyä häneltä asiaa. Äitini kertoi tilanneensa sen minulle lahjaksi. Mähän ehdin täällä jo luulla, että oon tilannut sen itse jotenkin vahingossa. Ihana äiti mulla! <3
 
 
Ilmoitin samalla äidilleni tulevasta Espanjan reissustani. Olin jo hieman pelännyt äidin reaktiota, mutta ihmeen rennosti se otti asian. Ei tosin tiedä mitään mun couch surffaamisesta, mutta ehkä parempi vaan etten huolestuta liikaa. Äidin sisko on reissannut nuorempana todella paljon ja hänelle uskalsin asiasta kertoa. Hän jopa tiesi mitä tuo couch surfing tarkoittaa. Tätini on itsekin reissannut nuorena Espanjassa ja kehui kovasti maata.
 
Nyt alkaa väsy painaa päälle ja on aika mennä lattialle venyttelemään. Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua!
 

2 kommenttia:

  1. :) Oliko hyvä lehti?

    VastaaPoista
  2. Kyllä olen tykännyt! Olen yleensä huono lukemaan lehtiä ja tykkään katsella enemmän kuvia, mutta tuon kanssa olen tehnyt poikkeuksen. :)

    VastaaPoista