15.4.2013

Kipu tuli kehoon

Tänään se taas tapahtui, onnistuin hajottamaan taas kerran salilla selkäni. Nyt viime kerrasta viisastuneena, otin kipulääkkeen heti kotiin päästyäni, jotta pääsen huomenna varmasti töihin. Normaalisti olen erittäin lääkevastainen, mutta tällaisissa tapauksissa joudun kuitenkin nöyrtymään. Viime kerrallahan viime joulukuussa selkävaivani johti siihen, että olin täysin liikuntakyvytön monta viikkoa. Nyt yritän olla päästämättä selkää siihen jamaan.

Yleensä syön homeopaattisia valmisteita sellaisiin vaivoihin, joihin normaalisti syödään antibiootteja ja voin kertoa, että hyvin ovat tehonneet! Helsingissä niitä saa helposti esim. Ympyrätalon apteekista, jossa on oma homeopaattinen puoli, suosittelen! Olen päässyt aikoinaan eroon jopa pahasta taiveihottumastakin homeopaattisten valmisteiden avulla. 

Alan siis kohta tekemään reikihoitoa selälle ja hoito saa vaikuttaa sitten yön ajan, jahka olisi aamulla jo paremmassa kunnossa. Pyydän samalla apua myös enkeleiltä sekä omalta oppaaltani ja omalta isältäni, joka auttaa siis henkimaailman puolelta. Hän oli erittäin henkinen tyyppi koko elämänsä ajan ja häneltä olen ilmeisesti perinyt kiinnostukseni henkisiä asioita kohtaan. Oikeastaan henkisyyteni lähti nousuun vasta isäni kuoleman jälkeen, joten varmasti sillä on jokin yhteys. Myös veljeni henkisyys on herännyt isäni kuoleman jälkeen, mistä olen erityisen iloinen. Nyt on kuitenkin aika virittäytyä reikihoitoon, joten tällä kertaa kirjoitus jää lyhyeksi. 

Valoa & rakkautta kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti