25.4.2013

Kevättä rinnassa

Kyllä se on vaan niin, että mitä pidemmälle kevät etenee, niin sitä enemmän on innostuneempi kaikista asioista ja elämästä yleensäkin. Mulla on yhtenä elämän oppiläksynä kärsivällisyyden opettelu ja sen huomaa kyllä kaikista tämän hetkisistä asioista, joita käyn läpi. Vauhtia on koko ajan sata lasissa, joten nää äkkijarrutukset on aika koettelevia. Yhestä asiasta olen kuitenkin erittäin kiitollinen ja se on se, että olen pysynyt terveenä jo viimeset 1,5 vuotta! Vaikka olen ollut tekemisissä esim. flunssaisten ihmisten kanssa, niin mun vastustuskyky on torjunut todella tehokkaasti kaikki pöpöt. Maanantaina otin pari tuntia aurinkoakin kattoterassilla Tallinnassa pelkkä hame ja toppi päällä enkä vilustunut, vaikka mua kyllä kovasti asiasta varoiteltiin. Kopkopkop!


Mun kärsivällisyyttä koetellaan tällä hetkellä siis varsinkin miesasioissa, jotka on sekoittanut mun pään jo aikas melkoisesti. Jännittävää nähdä mihin asiat johtaa tässä kevään mittaan.. Kävin siis taas viime viikonloppuna 3 päivän reissulla Tallinnassa ja sain tavata jälleen ihania ihmisiä. Mua ei ole kukaan koskaan kohdellut paremmin, kuin virolaiset. Ne osaa kyllä aina yllättää vieraanvaraisuudellaan sekä kohteliaisuudellaan, niin myös tälläkin kertaa. Sitä tuntee olevansa erityinen, kun miehet osaa kohdella ihanalla tavalla. Mulla oli nuorempana huono itsetunto, joka johtui osittain koulukiusauksesta, mutta kiitos kannustavien ihmisten olen päässyt siitä eroon. Nykyään tiedän oman arvoni ja odotan myös sen mukaista kohtelua miehiltä. 

Vanhankaupungin sydämessä

Nyt on selvästi uudistumisen aikakausi meneillään ja tuntuu, että on pakko saada samalla myös kotia uudistettua. Tykkään siivota ja siivoushan puhdistaa samalla myös energioita, joten taidanpa tehdä tämän päiväisen vapaapäivän kunniaksi kunnon puhdistuksen. Itselleni tulee aina hyvä olo, kun ympäristö on puhdas ja energia tuntuu kevyeltä.


Keväisin teen aina myös keholleni puhdistuksen ja huomenna loppuukin detox-kuurini. Olen pyrkinyt syömään samaan aikaan normaalia kevyemmin, eli enimmäkseen kasvissosekeittoa ja juomaan mahdollisimman paljon vettä. Ihme kyllä paino ei ole edes tippunut, vaikka näin olisi voinut olettaa. En tosin edes halua pudottaa painoa, koska olen päässyt ensimmäistä kertaa elämässäni tavoitepainooni. Vielä vuosi sitten painoin 5 kg vähemmän. Uskon, että erilaiset puhdistautumiset ovat saaneet kehoni tasapainoon ja sen johdosta myös painoni asettui lopulta oikeisiin lukuihin.   
Anna kevään loistaa sydämessäsi!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti