2.3.2016

Kohti unelmia

Hei ihanaiset!
Kuten moni onkin jo huomannut, ei ole luonnistunut kirjoittaminen täällä päässä hetkeen. Olen miettinyt monesti blogini lopettamista, mutta en sitten kuitenkaan ole ollut valmis luopumaan tästä. Paljon on tapahtunut näiden viime kuukausien aikana mistä olisi voinut kirjoittaa, mutta en ole saanut aikaiseksi uutta julkaisua. Osittain mieli on sanonut, etten mä osaa tätä muutenkaan niin hyvin, että turha jatkaa. Olen monesti kovin ankara itseäni kohtaan ja pyrin täydellisyyteen. Täällä tunnen olevani haavoittuvainen, kun kerron henkilökohtaisista asioistani. Toisaalta blogin pitäminen on myös ajoittain palkitsevaa. On ihana saada silloin tällöin kannustavia kiitos-viestejä lukijoilta.  
 Nyt ajattelin kuitenkin ryhdistäytyä, koska ilmassa on paljon taas kerran ihanaa muutosenergiaa. Tämä vuosi on monelle meille isojen muutosten aikaa, monet parisuhteet päätyvät eroon, ihmiset vaihtavat työpaikkaa ja kotia. Itse näen viikoittain näitä muutoksia sekä omassa että lähipiirini arjessa. Itse aion ottaa kiitollisena vastaan kaiken sen mitä tämä vuosi tuo tullessaan, oli se sitten hyvää tai ei niin hyvää. Kaikella on varmasti tarkoituksensa.
 
Sain jo viime syksynä selkeän viestin oppailtani, että lähitulevaisuudessa minun tulisi mennä jollekin lähes vuoden kestävälle kurssille. Kurssin sisällöstä minulla ei ollut kuitenkaan mitään hajua. Jossain vaiheessa päädyin kysymään sitten mentoriltani onko tällä tulossa jossain vaiheessa mitään kursseja. Hän lähetti minulle tulevan kurssitarjottimensa, joka olikin aika kattava. Jotain minulle oleellista siitä kuitenkin puuttui ja päätin kertoa mentorilleni, että mielessäni oli kyllä jotain hieman pidempikestoista. Tässä vaiheessa hän sanoi, että taitaakin tietää mitä tarkoitan. Hän oli myös saanut hieman aiemmin viestin oppailtaan, että tällainen kyselemäni kurssi pitäisi järjestää. On kyllä niin mahtavaa, kun yhteys jonkun kanssa pelittää noin hyvin. Tämä kurssi alkaa nyt sitten vihdoin 1,5 viikon päästä 13.3. ja kestää 10 kuukautta! Olin mielessäni toivonut myös, että kurssin hinta ei osoittautuisi kynnyskysymykseksi ja myös tämä toive kävi toteen. Tuskin pysyn nahoissani, kun en malta odottaa kurssin alkamista. Onko teillä odotuksia tälle vuodelle ja jos niin millaisia?

Mulla on paljon on uusia ideoita ja odotuksia tälle vuodelle..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti