2.2.2014

Pyhä järjestys

Ajattelin jakaa kanssanne Niina-Matilda Kuusiston hienon kirjoituksen pyhästä järjestyksestä. Jokainen meistä voisi aloittaa aamunsa näillä sanoilla.
 
"Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna ajatuksilleni pyhä järjestys, jotta ne voimistaisivat ja kohottaisivat energiaani, selkeyttäisivät päivääni ja antaisivat minun levätä, kun on levon aika.

Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna askeleilleni pyhä järjestys, jotta kulkisin oikeaan suuntaan oikeaan aikaan, jotta osaisin viedä itseni minulle sopiviin paikkoihin ja tilanteisiin.
 
Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna käsilleni pyhä järjestys, jotta käteni tarttuisivat oikeisiin askareisiin oikeaan aikaan, jotta käteni loisivat kauneutta, rauhaa ja rakkautta.
 
Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna sanoilleni pyhä järjestys, jotta puhuisin rakkauden sanoin ja rakkaudellisella ajoituksella.
 
Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna katseelleni pyhä järjestys, jotta näkisin oikeat asiat oikeaan aikaan, jotta huomioni kiinnittyisi minua ympäröiviin viesteihin, tosiolevan olennaiseen osaan kunakin hetkenä.
 
Anna minun päivääni pyhä järjestys.
Anna korvilleni pyhä järjestys, jotta kuulisin juuri ne asiat, joita minun tulee kuulla.
 
Anna minun päivääni pyhä järjestys."

-Niina-Matilda Kuusisto
(Voima kalenterikirja 2014)
 
Rakkauden täyteistä viikkoa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti